මට ලියන්නත් බැරි වුනා.

මගේ ජිවිතේ වෙච්චි ලොකු අතපසුවිම් සහ ගැටලු කිහිපයක් නිසා බ්ලොග් ලියන්නවත් හරියට වෙලාවක් උනේ නැ.

මට ලියන්නත් බැරි වුනා මං අලුත් වැඩකට ගියා. ඒ තමා කොටස් වෙලද පල. පොඩි කාලේ ඉදලා අහලා තිබුනත් මේකේ හරියටම වෙන විදිහ ඉගෙන ගත්තේ http://www.guidetocse.com එකට පින් සිද්ද වෙන්න. ඒ සයිටි එක කරන අයියට ගොඩක් ස්තුති වන්ත වෙනවා ඒ සයිට් ‍එක වෙනුවෙන්.

මටත් පොඩි කාලේ ඉදලම ලොකු වැඩ කරන්න පුදුම උණක් තිබ්බේ. ඉතිං මගේ යාලුවො දෙන්නෙකුත් මම කොටස් වෙලද ‍පලට ගෙනල්ලා තියෙන්නේ තාම එයාලගේ ගිණූම් හරියට විවෘත වෙලා නැ. අපේ අයියත් මේ වැඩේට මට උදව් කලා. කොහොම කොහොම හරි මම ගිය මාසේ 7 වෙනිදා තමා මම මුලින්ම ට්‍රේඩිං කලේ.

තාම වැඩි අත් දැකීමක් නැ. තාම වෙලදපල වෙනස් වෙන හැටි ගැන හරි අවබෝධයක් නැති වුනත් මට තැරැව්කාර ආයතනයෙන් දුන්න මෘදුකාංගය එක්ක හොදින් වැඩ කරන්න පුලුවන්. ඒක ගැන කාටහරි වැදගත් වුනොත් කියලා මම ලිපි ටිකකුත් දාන්න ඉන්නේ.

මම තෝරගත්තේ Asia Securities (pvt) Ltd. එක. ඇත්තටම මේ සමාගමේ සේවාව මට ලැබුනු විදිහට නම් ගොඩක් හොදයි.

Asia Securities (Pvt) Ltd.

Level 21, West Tower, World Trade Centre, Echelon Square, Colombo 1.
Tel. 2423905, 5320000
Fax: 2336018
E-mail: enquiry@asiacapital.lk
Website: www.asiacapital.lk

මෙයාලගේ වෙබ් සයිට් එක ඒවුනාට http://www.asiasecurities.net ඒවගේම මේ සමාගමෙන් ඕනෑම මුදලකින් මේ වෙලද කටයුතු ආරම්භ කරන්න පුලුවන්. කොච්චරක්ද දාන ගාන කියලා නැ. හැමෝටම ඔන්ලයින් ට්‍රේඩ්ං පහසුකම් සපයනවා.

මේ සම්බන්ධයෙන් ප්‍රශ්න මොනවහරි තියනවා නම් කියන්න. මමත් දෙන්නම් සපෝට් එකක්.

2 thoughts on “මට ලියන්නත් බැරි වුනා.

  1. අහ්. හොඳා හොඳා. මම මේ දැන් දැක්කෙ ඔයාගෙ පෝස්ට් එක.
    හරියට කරගෙන යන්න. කිසිම අවුලක් නැතිව කීයක් හරි හොයාගන්න පුළුවන්.
    මගෙ බ්ලොග් එකෙන් ප්‍රයෝජනයක් උනා නම් සතුටුයි.

Leave a Reply

